sobota, 30 marca 2013

Wiosenny Styl.

Hejka. Dzisiaj wam pokarzę jak ubrać się modnie, a szczególnie w tą porę roku. Mimo,że śnieg za oknami to chyba pora, żeby na MSP było troszkę wiosny.? No, tak ;)

Styl nie vip.

Więc tak. Wiosna kojarzy nam się z delikatnymi, ale też wesołymi kolorami. Szukałam na MSP koszulek typu Ombre , i znalazłam pare ciekawych kroi.
Oczywiście na MSP króluje jako "Top" stylizacja typowo wiosenna. Tylko wg. mnie to stylizacja na awaryjne spotkanie z kimś. Ja szczerze bym nie chodziła w takim czymś po MSP. Głownie chodzi mi o te kwiatki na głowie. Jest ich trochę za dużo, a przez to wydaje się, że stylizacja jest taka dziwna.
                                     
Oto ta stylizacja ;)


Ale wracając do mojego pomysłu nie wybieram tych nowych ubrań. Mianowicie tych:

Po pierwsze. Te bluzki nie ładnie leżą na  naszej moviestars więc odrzucamy. Nakryia głowy przypominają mi bardziej starsze lata. Buty: trampki nie łądnie by wyglądały do 'eleganckich' stylizacji, a szpilki mają bardzo dziwne te "obcasy"

Dzisiejsza stylizacja króluje nad zielenią, niebieskim i żółtym . Oraz troszkę pomarańczy ;)


To jest nasza koszulka. Uznałam, że z motywem motyli będzie bardziej 'wiosenna' A zależało mi nad krojem 'Ombre' , bo ładniej by wyglądała zieleń w dwóch odcieniach ;)
Spodnie też są zielone, bo próbowałam połączyć z niebieskim. Ale na prawdę marnie by to wyglądało. Spodnie może są troszkę drogie. 


Buty są ładne, delikatne i z pewnością pasują do stylizacji. Łącznie ze spodenkami. ;)

Włosy upięte w kucyk z odsłoniętym czołem są  dopasowane do opaski, którą zaraz wsadzimy do stylizacji.

Opaska w kolorze pomarańczy ;) Jest bardzo ładna, a szczególnie gdy teraz bandanki są na Top-ie ;)


Wiosenne, pomarańczowe piegi. Sprawiają wrażenie delikatności, i dodają lekki makijaż ;)

Oto nasz efekt końcowy. Jak ktoś ma , może dodać czarny eyeliner na oczy. I wtedy stylizacja będzie dopełniona ;)
Cena ;)

Vip
Teraz czas na stylizację vip.! 


Tuniczka/ sukienka jest śliczna w połączeniu z getrami które zaraz dodamy. 


Getry nie rzucają się w oczy, a biały kolor wygląda ładnie do górnej partii ubrania.
Może i buty są innego koloru niż sukienka, ale połączą się ładnie z dodatkami, które dołączymy.

Włosy, jak włosy. Ładnie się łączą z zielonym.
Oto słynny dodatek- opaska.! ;)


Podoba ci się ta stylizacja.? Wyślij nam maila na milenka111info@gmail.com jak chodzisz po mieście na MSP lub inny screen. A my wyślemy ci nową kolekcję która niedługo zagości na blogu. ;) UWAGA.! Screen musi być zrobiony Twoją movie-stars i musisz być ubrany tak samo jak na blogu.! Oszustwa wykrywa załoga bloga.!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz